Apple Music vs. Spotify – kdo dobiva več?

Apple Music vsak mesec pridobi nova 2 milijonoma uporabnikov, Spotify pa 1,3 milijona. Oba omogočata delno ali v celoti brezplačno uporabo storitev, pri čemer je, po mnenju strokovnjakov, v prednosti Spotify.

Predsednik uprave Appla Tim Crook je povedal, da platformo Apple Music danes uporablja 50 milijonov uporabnikov. Sem so všteti tako naročniki, kot tisti, ki uporabljajo tri mesečno predstavitveno brezplačno verzijo storitve. Apple je sicer lani predstavil MusicKit, ki omogoča še večjo personalizacijo glasbe, od predlogov na podlagi glasbenih preferenc uporabnika, videza aplikacije in povezave z lestvicami. Tako lahko uporabnik brska po zanj najprimernejših playlistah, radijskih postajah in kategorijah.

Kaj ponuja Spotify?
Primerjava Appla s Spotifyem pokaže, da so v prvih treh mesecih letošnjega leta pridobili nove 4 milijone uporabnikov, kar pomeni, da se jim v povprečju na mesec priključi 1,3 milijona. Spotify ima trenutno 75 milijonov uporabnikov, ki plačujejo naročnino, in 170 milijonov aktivnih mesečnih uporabnikov. Prednost Spotifya pred Applom naj bi bila brezplačna različica, ki so ji na mobilni verziji dodali še nove, interaktivne možnosti.

Kdo se boji YouTuba?
Spotify je sicer v svojo storitev glasbe letos dodal novi multimedijski format Spotlight. Z njim lahko avtorji k zvočnim vsebinam dodajo fotografije, video in besedila ter s tem nadgradijo poslušanje podcastov, zvočnih knjig, novic in drugih avdio vsebin. To storitev lahko razumemo v luči želje po ločevanju od konkurence na trgu, kot je npr. Apple Music. Je pa s to nadgradnjo Spotify stopil še korak proti YouTubu, ki ga vidi kot svojega resnega konkurenta.YouTube bo namreč 22. maja na petih trgih ponudil svojo glasbeno storitev, ki bo na las podobna Spotifyu.

Vir: musicbusinessworldwide.com