Spotify bolj vizualen
Spotify bo v svojo storitev glasbe dodal novi multimedijski format Spotlight. Z njim bodo k zvočnim vsebinam avtorji lahko dodali fotografije, video in besedila ter s tem nadgradili poslušanje podcastov, zvočnih knjig, novic in drugih avdio vsebin.
Novi storitvi Spotifya, ki nadgrajuje vizualno plat te avdio platforme, so je že pridružilo osem velikih partnerjev - BuzzFeed News, Cheddar, Crooked Media, Lenny Letter, Gimlet Media, Genius, The Minefield Girl, Refinery29 in Uninterrupted. V ponudniku novičarskih vsebin BuzzFeed News so storitev primerjali z nekdaj legendarnimi MTV News, saj bodo lahko, kot so prepričani, uporabnikom prinašali celovite najnovejše novice. Nova storitev naj bi začela delovati že prihodnji teden.
Konkurenca YouTubu?
Spotify je s 70 milijoni uporabnikov največja svetovna platforma za pretočno glasbo (streaming) in njihovo novo storitev lahko razumemo v luči želje po ločevanju od konkurence na trgu, kot je npr. Apple Music. Je pa s to nadgradnjo Spotify stopil še korak proti YouTubu, ki ga vidi kot svojega resnega konkurenta. YouTube je namreč v začetku leta napovedal da pripravlja glasbeno storitev, ki bo na las podoba Spotifyu. Projekt z delovnim naslovom Remix naj bi, tako kot Spotify, ponujal glasbo in video vsebine na zahtevo. Prvi uporabniki bi ga lahko po napovedih začeli uporabljati že marca.
Vir: billboard.com.