Facebook podpisuje z založbami

Facebook se pripravlja na vstop v ponudbo glasbe. Potem ko je konec lanskega leta in v začetku tega že podpisal pogodbe s Sonyjem in Universalom, je pred kratkim podpisal sporazum z Warnerjem. Pogodba zajema uporabo glasbe iz njihovega kataloga v okolju družbenih medijev, npr. deljenje videov v sporočilih.

Pogodba med Facebookom in Warnerjem predvideva, da bodo uporabniki lahko ustvarjali, nalagali in delili videe iz Warnerjevega kataloga, in to na na Facebooku, Instagramu v Messengerj in Oculusu. Iz Warnerja so ob podpisu pogodbe sporočili, da so dosegli najboljše mogoče pogoje za svoje glasbene ustvarjalce, ki bodo tako lahko na nove načine delili glasbo med svoje oboževalce. Ob tem so še dodali, da Facebook pripravlja inovativni produkt, ki bo imel zagotovo pomemben vpliv na rast glasbene industrije.

Vizija Facebooka
Facebook je že lani na veliko iskal specializirane kadre, ki bi jih lahko uporabil pri svojem projektu. Njegov ustanovitelj Mark Zuckerberg ježe pred časom dejal, da je glasba zanje ena od prioritet in da bodo pri tem video postavili na prvo mesto. Pri tem je pomembno njegovo mnenje, da morajo ustvarjalci »premium« video vsebin zanje dobiti primerno plačilo, saj jih lahko le tako ustvarjajo in zagotavljajo.

Podpisali z Universalom in Sonyjem
Konec leta 2017 je Facebook podpisal pogodbo z Universal Music Group, leto 2018 pa je začel s podpisom pogodbe z največjo globalno založbo Sony/ATV Music. S to, večletno pogodbo, je Facebook pridobil dostop do več kot treh milijonov pesmi, vključujoč trenutno najbolj vroče izvajalce, kot so: Taylor Swift, Ed Sheeran, Drake, The Chainsmokers, Sam Smith, Sia in Kanye West. Dogovor omogoča uporabnikom, da bodo lahko povsem legalno nalagali in delili videospote izvajalcev založbe na Facebook, Instagram in vr platformi Ocolus.

Vir: Musicbusinessworldwide