Facebook še korak proti ponudbi glasbe

Verjetno se sprašujete, zakaj Facebook še nima lastne glasbene platforme? Vprašanje je na mestu in globalni gigant dela nove korake v smeri ponujanja glasbe svojim uporabnikom. Zadnji je podpis pogodbe z založbo Sony/ATV Music.

Facebook je že lani na veliko iskal specializirane kadre, ki bi jih lahko uporabil pri svojem projektu. Njegov ustanovitelj Mark Zuckerberg ježe pred časom dejal, da je glasba zanje ena od prioritet in da bodo pri tem video postavili na prvo mesto. Pri tem je pomembno njegovo mnenje, da morajo ustvarjalci »premium« video vsebin zanje dobiti primerno plačilo, saj jih lahko le tako ustvarjajo in zagotavljajo.

Podpisali z Universalom, zdaj s Sonyem
Konec leta 2017 je Facebook podpisal pogodbo z Universal Music Group, leto 2018 pa je začel s podpisom pogodbe z največjo globalno založbo Sony/ATV Music. S to, večletno pogodbo, je Facebook pridobil dostop do več kot treh milijonov pesmi, vključujoč trenutno najbolj vroče izvajalce, kot so: Taylor Swift, Ed Sheeran, Drake, The Chainsmokers, Sam Smith, Sia in Kanye West. Dogovor omogoča uporabnikom, da bodo lahko povsem legalno nalagali in delili videospote izvajalcev založbe na Facebook, Instagram in vr platformi Ocolus.

»Fer« plačilo za ustvarjalce
V založbi so ob podpisu poudarili, da so tako svojim varovancem omogočili edinstveno priložnost za zaslužek od uporabe njihove glasbe na Facebooku in Instagramu: »Zadovoljni smo, da je Facebook prepoznal vrednost, ki jo glasba prinaša njihovi storitvi in da bodo tudi naši avtorji končno imeli nekaj od uporabe svoje glasbe na platformah.«

Vir: musicbusinessworldwide.com