Facebook stopa v glasbo
Poznavalcem pretočne glasbe je jasno, da je samo še vprašanje časa, kdaj bo globalni spletni gigant Facebook stopil v svet glasbe. To dokazujejo tudi iskanja specializiranih kadrov, ki jih iščejo v zadnjem času. Ustanovitelj družbene platforme Mark Zuckerberg je pred časom dejal, da je glasba zanje ena od prioritet in da bodo pri tem video postavili na prvo mesto.
V svetu pretočne glasbe je uporabnikom za mesečno naročnino na voljo izjemno obsežna glasbena knjižnica. V to smer pri razvoju svojega dela glasbene ponudbe razmišlja tudi Facebook. Mark Zuckerberg je pred kratkim povedal delničarjem podjetja, da morajo ustvarjalci »premium« video vsebin zanje dobiti primerno plačilo, saj jih lahko le tako ustvarjajo in zagotavljajo. Prav zato ne preseneča, da Facebook išče nove sodelavce na področju zaščite in upravljanja z intelektualno lastnino.
Kaj govorijo številke?
Facebook je konec leta uporabljalo 1,86 milijarde ljudi, Spotify v začetku marca 50 milijonov, v kratkem naj bi s takšno rastjo dosegli 125 milijonov aktivnih uporabnikov po vsem svetu. Da bi Facebook dosegel trenutno velikost Spotifya, bi moral v uporabo prepričati »le« 2,7 % svojih uporabnikov.