Protikampanja Googla bila vredna kar 31 milijonov
V Dnevniku lahko preberete intervju z Johnom Phelanom, generalnim direktorjem ICMP (International Confederation of Music Publishers oz. Mednarodne konfederacije glasbenih založnikov). Ta je v Ljubljani organizirala konferenco članov iz srednje in vzhodne Evrope.
Foto: Matjaž Rušt
Phelan med drugim pravi:
»Direktiva je bila tarča največje protikampanje v zgodovini EU. Google je zanjo leto pred sprejetjem porabil 31 milijonov dolarjev. Financirali so organizacije, ki so poslale 8 milijonov elektronskih sporočil evropskim poslancem, koordinirale telefonske klice in širile neresnice o tem, kako bo direktiva ohromila svobodo govora in zlomila internet. Te argumente smo že slišali, tako draga in koordinirana protikampanja, kot so jo velika tehnološka podjetja izvedla tokrat, pa je nekaj novega. Direktiva je pomembna tudi zato, ker se je z njo Evropa upala zoperstaviti interesom velikih tehnoloških podjetij.«
Celoten članek tukaj: