Spotify se širi v Aziji
Eden največjih globalnih ponudnikov pretočne glasbe Spotify se širi na ključnih trgih. Svojo prisotnost zato krepijo v Aziji, kjer bodo svoje glasbene storitve ponudili že za manj kot 4 dolarje na mesec. Tako bodo prisotni že v 61 državah.
Spotify je ta teden na Tajskem uporabnikom ponudil svojo premium in z oglasi podprto platformo, ki ponuja izjemno glasbeno zbirko 30 milijonov naslovov in druge storitve, kot so seznami predvajanj, ki jih pripravljajo glasbeni strokovnjaki in uporabniki. V Spotifyu pri tem poudarjajo, da so na voljo tudi seznami skladb z domačo glasbeno produkcijo, kot so Thai Pop Hits, Luk Thung Hits (tajska domača, ljudska glasba ), Sawasdee Thailand in Pue Chiwit Love Songs.
Ceneje kot drugje po svetu
Uporabnikom na Tajskem bo poleg mesečne naročnine na voljo tudi dnevna in tedenska oblika dostopa. Tajce bo glasba stala 129 bathov na mesec ali 3,90 dolarjev. Cena je primerljiva s tisto v Indoneziji, kjer so svoje storitve ponudili marca lani. Na Japonskem, kjer je Spotify na voljo od septembra lani, storitev stane 10 dolarjev na mesec. Povprečen uporabnik Spotifya je sicer lani za glasbene storitve v povprečju odštel 5 dolarjev. Danes to storitev uporablja več kot 60 milijonov ljudi v 61 državah.
Vir: musicbusinessworldwide