Streaming pognal Sony Music
Glasbena založba Sony Music je v letu 2017 zabeležila 3,88 milijarde dolarjev prihodkov. To je za 5,9 % več kot v letu 2016, kar je posledica 33-% rasti segmenta streaminga (pretočne glasbe). Tako se je tudi pri tej založbi odrazil vsesplošen globalni trend rasti povpraševanja po tovrstni obliki glasbe, ki je prehitela prodajo fizičnih nosilcev zvoka.
Glasba založbe Sony Music je s stremingom ustvarila 1,65 milijarde dolarjev od skupno 3,88 milijarde prihodkov. V primerjavi z letom 2016 so poslušalci po vsem svetu (u)porabo njihove glasbe skozi različne pretočne storitve povečali za kar 33 %. Še malo statistike: streming je v celoti prihodkov Sony Music v letu 2017 ustvaril 137 milijonov dolarjev prihodkov na mesec ali 32 milijonov na teden oziroma 4,5 milijona na dan. Prav zaradi teh številk je streaming prevzel primat v strukturi prihodkov fizičnim nosilcem zvoka (zgoščenkam in vinilnim ploščam).
Najuspešnejši glasbeni projekt založbe po prihodkih je bila skladba P!nk – Beautiful Trauma, med prvimi petimi pa, poleg treh japonskih skladb, najdemo še Chrisa Browna s Heartbreak on a Full Moon.
Lani zagnali lastno tovarno vinilk
V letu 2017 so v Sony Music po več kot 30 letih znova pognali lastne proizvodne kapacitete za izdelavo vinilnih plošč. Proizvodnja je stekla v hčerinski družbi Sony Music Entertainment Japan, saj Japonci še vedno množično kupujejo glasbo na fizičnih nosilcih zvoka. Prihodki od prodaje vinilnih plošč so se na svetu v letu 2016 zvišali za 23,5 % in so znašali 563,6 milijona dolarjev. Prodanih je bilo 37,5 milijona plošč, v letu 2015 pa 31,7 milijona. Po podatkih IFPI (Mednarodno združenje proizvajalcev fonogramov) je prodaja fizičnih nosilcev zvoka na Japonskem v letu 2016 predstavljala 73 % prihodkov glasbene industrije, s čimer je to država z najvišjim deležem tako prodane glasbe na svetu.
Vir: musicbusinessworldwide.com