Tesla s svojo streaming platformo?
Proizvajalec električnih avtomobilov Tesla se pripravlja na lansiranje lastne storitve streaminga – pretočne glasbe. Ustanovitelj podjetja Elon Musk se tako podaja še v eno od novih tehnologij, ki jih, kot je dokazal z avtomobili, izjemno dobro razume.
Spotify in Apple Music bosta najverjetneje zelo kmalu dobila resnega konkurenta. Ameriški proizvajalec električnih avtomobilov Tesla je namreč napovedal, da se podaja v ponujanje pretočne glasbe (streaming). Novica je pricurljala iz založb, s katerimi Tesla že opravlja pogovore o pogojih uporabe in ponujanja glasbe.
Kaj bo ponudila Tesla?
Teslina glasbena storitev bo najverjetneje ponujala širok spekter glasbenih storitev, a začeli naj bi s spletnim radiem, kot ga poznamo pri Pandori. In zakaj se uspešni proizvajalec avtomobilov, ki je lani prodal 100.000 vozil in prejel 400.000 prednaročil, podaja v glasbene vode? Zagotovo je digitalna tehnologija tista, ki je trenutno »najbolj vroče« področje v glasbeni industriji. Samo lani sta Spotify in Apple pritegnila 64 % svetovne populacije uporabnikov pretočne glasbe. Spotify ima naprimer danes 140 milijonov aktivnih uporabnikov na mesec, od katerih jih okoli 53 milijonov plačuje naročnino.
Vir: musicbusinessworldwide.com