Warner Music Group podpisal z Youtubom
Globalni ponudnik video vsebin Youtube je trn v peti mnogih proizvajalcev fonogramov. Nedavno podpisana pogodba Warner Music Group s spletnim velikanom je le en korak na poti k zaščiti glasbenih del na tej platformi.
Pogodba je sicer krajša, kot so običajno v glasbeni industriji: »Podpisali smo triletno pogodbo pod dokaj zahtevnimi pogoji,« pojasnjuje Steve Cooper iz Warner Music Group. Ob tem je poudaril, da si bodo še naprej prizadevali za zaščito avtorjev in izvajalcev, ki so na platformah, kamor nalagajo vsebine uporabniki, bistveno bolj prikrajšani za nadomestila, kot na platformah, kjer je glasba legalno kupljena od založb.
Koliko vrnejo v glasbo?
Zadnje poročilo svetovnega združenja fonogramske industrije IFPI je razkrilo, da platforme, kot je Youtube, v industrijo vrnejo 553 milijona dolarjev na leto (podatki so za leto 2016), pri čemer imajo 900 milijonov uporabnikov. Po drugi strani pa platforme z digitalno glasbo, kot so Spotify, Deezer in druge, ki imajo sklenjene pogodbe z založbami, pri 212 milijonih uporabnikov v proračune založb prispevajo 3,9 milijarde dolarjev (leto 2016).
Vir: musicbusniessworldwide.com